Spänningar

Heej, kära läsare!

Nu så sitter jag och har jäkla ont i bakhuvudet, alltså spänningar^^ det hugger till varannan sekund.
Har ni någonsin haft det? Iallafall så gör det lite ont tycker jag, huvudvärk och att ha ont i magen är 
av  de värsta sakerna jag vet.

Idag så åkte jag och mamma till vällingby först så gick vi och handla mat sen gick vi på Mc donald´s.
Sen så orkade inte mamma vara kvar så hon åkte hem och jag stanna kvar. Jag gick runt i affärer och
letade efter något fint. Jag tittade på skor i Dinsko men hittade inget. Sen så i H&M, inget där heller.
Sen bestämde jag mig för att gå till Ginatricot och där så såg jag ett par tröjjor där det var typ
var Michael jackson text på kan man säga. En där det stod (Black White) En annan där det stod (Beat it)
och en där det stod (Im bad who´s bad) < den köpte jag alltså (Im bad who´s bad) tyckte den var as fin!
Pluss så vill man vel ha en tröja men MJ text <3.
Efter det så åkte jag hem, och nu så har jag moppat alla golv och så, det var ganska jobbig särskilt när man har
ont i huvet :(.... Men man måste ju hjälpa till hemma.
Ikväll så ska ajg nog bara slappa och titta på tv, jag vet inte vad jag annars ska göra...
Förlåt om jag skriver lite tråkigt ibland men jag vet liksom inte vad jag ska berätta när det inte hänt något.



Här är tröjan jag köpte:

99 kr ginatricot.

Ha det bra! vi hörs snart!

Kram!

Kommentarer
Postat av: KingOfPopMJ

Har också den :D

2009-09-07 @ 20:35:11
URL: http://kingofpopmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0