100416

Heej bloggen!

Kom hem för ett litet tag sen. Var ute med Anisa och Stephie, vi gick och åt i pizzerian, haha pomfritt. Satt där ett tag och chilla. Sen så gick vi ut igen och sen så gick Anisa hem. Innan det så hämtade vi hennes katt och lämnade den hemma hos mig. Jag är en person som inte gillar att se folk gråta alls, Anisa la några tårar hemma hos henne. Jag vär jag vara nära på att gråta. Ush jag hatar känslosamma moments. Vi tog ett litet fika hos henne sen åkte vi som sagt till mig.

I skolan så var det ganska så tråkigt förnst vi klättrade in i huset igen, så kallat spökhuset. Vi gick runt och tittade lite sen så gick vi upp och jag övade mina acting skills och dom andra blev så rädda haha!, skrämde skiten ur dem!. Men iallafall sen så sa jag - Halå ta det lugnt ingenting kommer hända!...efter 5 minuter skrek jag -KUUUTAAAAA!!!!.
Jag lovar er, det var någonting som föll, eller blev en bom i golvet på övervåningen. Alla vi hörde det. Vi kutade ner. Men fy, vi vill verkligen veta vad det var. Oc jag kan lova, det var inte jag. Jag själv blev super skrämd!. Sen så när man gick runt så kände jag någon konstig närvaro men det var vel inget. Känndes som om någon gick bakom mig...

Kanske bara mina inbildningar.

Men efter vi kutat ut så gick vi och tog en massa bilder, tog och gjorde galna videoklipp.  Dansade och gungade på någon sak som hängde från ett träd. Men iallafall på Måndag har jag och Anisa bestämt oss för att gå och undersöka Bromma sjukhus. Det sägs finna hämska saker på källaren. Så det måste vi se.



















Bjuder på den :)



Anisish och Stephie :)

Ja, men det var det. Nu så ska jag ta och titta till Tom :), min nya katt! ♥
Kommentarer
Postat av: Mehtap <333

Jag sväär du skrämde ihjäl oss !!!

2010-04-16 @ 23:14:48
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0