22:04

Heej!:)

Idag satt vi tjejer i klassen och planera att vi kunde åka till Grönan tillsammans i Maj :)
En riktigt rolig idee, så vi tänkte på slutet i Maj. Längtar !

Just nu så sitter jag och Dricker cola förlåt Mehtap ska försöka att hålla det vi lova... ♥
och ser på tv. Inget särskilt eftersom inget kommer. Kollar på kläder i Lookbook också,
det är där jag hämtar min Inspiraton ;). Men hoppas ni har en mysig kväll. Orkade inte
gå till en Majbrasa. Skulle firat med min mormor men jag slutade sent så dom åkte kl 13:00.
Alltså vi borde slutat typ efter lunch idag eller något!. Men ska synda nu och dricka min cola.

Puss!

Foto:Jag
Kommentarer
Postat av: Mehtap <333

Okeeej vi får börja med det imr för jag var på majbrasa och då drack jag fanta hihi !!

2010-04-30 @ 22:14:44
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0