a drift

Hallo!!!

KOm hem nyss, lyssnar på musik höhö. Var hos Stephie och kollade på en jätte bra film. A drift. Grät som fan.
Verkligen sorglig. Men iallafall sen så tittade på Syster khadjidjes videklipp haha (stavning), haha skit kul!. www.anagina.blogg.se alltså!.  Anisa var där ett tag också , men sen så var hon tvungen att åka hem.

Men innan det så var vi i Vällingby och tittade på kläder. Tilia kom också. Hon ville leta efter jeans i gina. Men hon pallade inte prova haha. Nej men vi testade lite klänningar. Är jag den enda som tycker att Ginatricots klänningar är så plastiga?, alltså dom ser ut som fårn Br haha, som man hade när man var liten...förlåt alla Gina älskare att jag dissar dom. Men iallafall kläderna är ju fina. Men klänningarna.Hmm nej!. Men iallafall testade någon bara för att dom andra testade den. Sen så tog Tilia lite bilder. Men hon verkar inte ha tilgång till internet så jag vet inte ifall dom har kommit uppi bloggen. Ska kolla. Nepp det har dom inte. Men iallafall vi gick runt lite. Sen så åkte Tilia hem och jag Anisa o Stephie åkte hem. Men iallafall har varit ganska så kul idag. Orkar inte berätta vad som händer i skolan. Inget intresant endå. Har prov imårgon så tänkte plugga lite. Men aja, hoppas ni haft en fin fin dag!
Puss!

Baserad på en verklig historia...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0