En dag på stan♥

Heej allihop!

Hur mår ni idag?, jag mår prima efter en dag ute i solen med vänner. Super mysigt.

När vi slutade så drog vi till Donken och åt lunch. Gott var det!. Vi satt där ett tag och busrinde lite folk, stackars dm 2 haha!. Nej men iallafall efter vi hade ätit så gick vi runt lite grann och tittade i affärer, sen så tog vi tåget mot T-centralen och var och kika in på affärer. Vi fjanta och så himla mycket...haha, så kul!. Vi gick runt ett bra tag och gick in på en konstig affär där vi läste om Äckligaste saker människor äter i andra länder och snuskiga tunnelbanan haha!, ja Stephie och Anisa prata ganska så högt så man hörde alla snuskiga ord dom sa. Men iallafall vi gick ut lite på gatan sen och köpte glass :), invigde sommarn ♥ Sen så när vi tog rulltrappan så var det en gammal man som verkade vara rätt stressad, han putta till Anisa och sa att han ville förbi, haha sen när han kuta upp i rulltrappan så ramla han haha!, karma!. Ja, så händer det om man är otrevlig. Vi gick runt och njöt av glassarna och kika in på affärer. Gud så mycket rea det är i stan!, skor 100 kr, 50 kr mm. Riktigt fina saker!. Ska åka dit och shoppa när månadspengen kommer :). Vi gick också in på Diechman skor (stavning), riktigt billigt därinne!, Anisa och Stephie testade urläckra skor!. Den affärer ligger lite längre bort från Gallerian. Ta och kika in där!.

Sen så tog vi och masa oss tillbaka till Vällingby, haha den tågresan var helt galen. Anisa och Stephie övade tyska riktigt högt!, ja då menar jag högt att en mas bredvid flina ihjäl sig...och dom förhörde mig på spanska, eller var det mot T-centralen (?). Men iallafall Anisa satte på musik så himla högt...snacka om att jag skämdes. Men iallafall sen så tog vi en Slush i vällingby och satt oss på en bänk och njöt av solen. Visst var det ganska så varmt idag?.
Men sen så drog dom till Hässelby gård och jag åkte hem eftersom att jag har ont under revbenen, ja det låter lite konstigt men sannt. Och nu så är jag hemma och lyssnar på Justin Bieber. Men ni får ha en fortsatt fin dag ute i solen!

Kram!

Köpte dom här skorna inne på H&M för 100 lappen!!
Kommentarer
Postat av: Jessica Hill

Sv; Låter toppen! :) Vart bor du någonstans?

2010-04-14 @ 18:26:47
URL: http://jessicahill.blogg.se/
Postat av: Jessica Hill

Sv; Jag bor i småland, i Vetlanda :) Eller lite utanför.. ;) hehe

2010-04-14 @ 18:40:38
URL: http://jessicahill.blogg.se/
Postat av: Meeli xD

Fett fina skor och billiga var de <333

2010-04-14 @ 19:35:25
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0