Förlåt, men gud så kul vi hade!

Heej bloggen!!

Kom precis hem ungefär. Gud villken rolig dag alltså!. Var med Anisa, Jasmyn och Stephie. Kl 13:30 kom Anisa och Jasmyn med katten. Gud så söt den är!. Vi var hos mig en stund sen så gick vi mot Stephie, hon har en sköldpadda nu haha!. Inte kunde jag tänka mig det ;). Men iallafall. Stephie stod med Pyjamas så vi åkte hem till Anisa och Jasmyn satt ute i det fina vädret och åt Pizza drack cola och åt godis, riktigt mysigt!. Låg och lyssna på musik också. Sen så kom Stephie dit. Vi var där ett tag till och låg bara och chilla, sen så åkte vi till Vällingby, affärerna stängde så vi gick bara till donken. Jag köpte en Mc chicken skit och en cola sen så åkte vi mot hässelby stran, hässelby gård? alltså det är så mycket hehe, kommer inte riktigt ihåg. Men i allafall vi gick till Kebab stället där Anisa, Jasmyn och Stephie åt. Alltså ena mannen som jobbade där satt hela tiden och tittade på oss, med en snuskig blick...så himla störande. Men iallafall så var vi ganska så högljuda eller riktigt högljuda vi hade så kul så vi skrattade skiiit högt. Så vi blev utkastade haha!. Sen så gick vi runt lite, garvade skiit mycket haha!. Så himla kul med dom galningarna ♥, vill också säga förlåt för att jag inte bloggat under dagen, men det var ju så himla fint väder ute!. Då vill amn inte sitta vid datan heller. I allafall så vi gick till torget, och Stephie och Anisa dansade på scenen. Då var det ganska så kallt. Men vi gick mot Anisa, då var det en full man som skrek efter oss något haha!, Anisa och Jasmyn sprang ivag, sen så ville Anisa tillbaka till honom haha!. Galen alltså!. Vi gick mot Anisas hood haha, och satt i en hiss och snacka. Sen så gick Anisa och Jamsyn hem. Stephie gick hem. Och jag åkte hem. Hade tur med bussen så det var skönt. Han precis till den.  Men iallafall har inga ord för hur kul det var idag!.  Hur såg eran dag ut?

Ps: Glömde min kamera så det blev inga bilder...förlåt.

Kommentarer
Postat av: a

riktigt kul vi hade asså!

2010-04-03 @ 23:30:41
URL: http://anisish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0