Gått runt med vännerna

Heej halå!!

Kom hem för ett tag sen, har suttit och mysit med katterna ett ganska så långt tag. Tog ett par Jordgubbar som jag sitter och äter, så himla gott. Doppar i socker haha :). Men iallafall idag var det verkligen fint väder. Soligt och allt!. På matten så satt vi ute och jobbade på en lösblad. Så mycket skönare!, fast det var lite blåsigt och mitt hår flög över allt. Måste inskaffa mig ett par glasögon från Ur och Penn skit fina och liknar Raybans. Har ju ett par eller har flera, men iallafall har ett par som är helt ok, hade dom i helgen. Men iallafall vi hade som sgat lektion ute, super mysigt!. Mehtap fick sitta där och kämpa för att få in lite matte i mitt huvud, hon förklarade verkligen bra och jag förstod ungefär. Hon vill ju bli matte lärare (?) och det kommer hon klara galant! ♥ Min lilla mattelärare.

Efter skolan så blev Frida äggad haha!, GRATTIS FRIDA!! ♥ Hurra hurra haha!. Sen så efter det så åkte vi till Vällingby, Stephie och Anisa åt på donken och vi var med. (Jag, Mehtap och Elis). Sen så gick vi till Kicks, testade en parfym som luktade så himla gott!, Kylie Monogue. Det lyktade verklgien skit gott, någon blandning av lakrits haha och godis...fy vad gott den luktade. Ge mig tack!. Mehtap skulle köpa Nagelstickers men hittade inte sånna som hon ville ha. Så vi gcik därifrån, Stephie skulle på träning så Anisa och hon åkte. Mehtap jag och Elis gick runt lite till. Sen kom deras vänner och då åkte jag hem :), nu så sitter jag hemma och smaskar på Jordgubbar som sagt. Mamma skulle gå och handla så jag bad henne köpa svart hårfärg. Tänkte färga underhåret svart. Ganska så snyggt faktiskt. Funderade ju på blont, men njae jag vet inte. Blir nog svart endå!. Men ska komentera blöggar nuuu!



329 kr Kicks (?) inte säker på priset, men något sånnt ^^
Kommentarer
Postat av: Mehtap <333

Hoppas du fatta lite av det jag förklara <333

2010-04-26 @ 18:39:19
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0