Kallt?

Heej bloggen!


Är jag den enda som tycker det är kallt idag?...

Åkte ju som sagt till vällingby, ringde Jahmila på vägen till busshålsplatsen och fråga henne ifall hon ville hänga med. Så vi åkte dit, gick runt och leta efter foundation. Hittade ingen. Vi testade lite kläder, gick till donken. Åt lite. Vi gick runt igen hehe :), vi funderade att gå på bio och se remember me, men den går inte i vällingby lägnre.  Inga andra filmer gick. Vi gick till donken igen, tog en glass. Vi gick till coop köpte chips, hon godis. Sen så åkte vi hem. Jahmila ska städa sitt rum och sen så ska jag till henne, vi kanske hyr en film eller något :).
Ja så, så såg min dag ut!

Nu så ska jag ta och vara lite på datan.
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0