Klart!

Halå!

Nu så har jag färgat klart, drev med er. Färgade inte blont haha!.

Det blev faktiskt bra!, det syns inte så himla mycket eftersom det är underhåret
jag färgat svart. Men iallafall kommer en dålig bild på det också här i inlägget...
fick ingen bra bild. Men iallafall har plattat klart och så har jag tvättat bort sminket
och nu ska jag krypa ner i sängen. Ska först packa gympa kläder, och lägga fram mina
kläder som jag ska ha imårgon. Men sov så sött!
Kram! ♥

Sådär blev det?, snyggt om man har uppsatt. Men iallafall ska sova som sagt!
Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 14:05:43
URL: http://imfaccessories.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv ; tack, lånade den av en tjej :)



vad gör du då?

2010-04-27 @ 15:55:28
URL: http://sssandrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0