Pizza

Heej bloggen

Oj, vad stor texten blev :O
Men aja, råkade trycka på någon knapp...iallafall ska äta Pizza nu, Ristorante :), så jäkla gooooood!
Men iallafall Köpte dom där goda stjärn chipsen idag....fail. jag som skulle bli nyttig. Cola, och Pizza...
det är nästan lite så för min om jag tänker gå ner i vikt eller vara nyttig så tänker jag bara mer på godsaker. Man vill inte äta det, men det går inte att inte göra det. Sen så får man en liten skuldkännsla haha!. Nej, men aja får vel sluta äta onyttigt imårn ;).

Var och handlade åt mamma precis. Mina armar värker som fan, fick kuta med 2 påsar som nära gick sönder...borde tagit 3 påsar. Men gud vad ont jag fick i armarna, hatar att bära matkassar....haha, men iallafall ska äta nu. Sen moppa lite och städa. Men vi hörs senare!

Puss!
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har just nu en veckansblogg tävling på bloggen, lust att vara med? Det är ingen röstningstävling utan det är jag som utser vem det blir! :)

2010-04-25 @ 18:23:12
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: bella :)

sv: haha okej :)

hur mår du idag då ?

kram

2010-04-25 @ 18:53:44
URL: http://bbellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0