Sista lektionen

Heej Allihop!

Nu så börjar våren komma på riktigt!:)

Har precis haft Religion, det var skit tråkigt. Sen så när vi var i datsalen så lyckades jag att tappa hela tangentbordet, hmm så Kate tog ut oss och hade ett snack med oss. Men snälla, det var para att trycka på knapparna så var den so  ny ;).  Nu så sitter vi och har bild. Man får göra vad man vill idag om man är klar. Så jag ska ta och kika in på lite bloggar och sen kolla min Facebook. Efter lektionen så drar vi till donken och äter lunch där istället. Mehtap kommer också med. Och några fler tror jag. Jag och Anisa försökte övertala Stephie om att vi ska åka till stan och ta en glass och gå runt lite där som omväxling. Eftersom vi hänger i vällingby hela tiden. Svaret blev kanske. Hoppas att vi åker till stan, det är så himla tråkigt att bara gå runt i vällingby. Snart så kan vi affärerna utantill ;).

Men nu så ska jag ta och kika in lite bloggar som sagt! ♥

Bild i repris, en rolig dag på V-by med Anisa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0