Slutar kl 11.00 imårgon

True haha :).
Skööönt!, slipper spanskan haha, hate it!. Inte språket dårå ♥

Men iallafall vi slutar kl 11:00 så jag Anisa och Stephie drar till vällingby och käkar på Donken istället, alltså jag måste verkligen dra ner på donken, snart är det varje dag efter skolan, typ något litet. En glass, en cheese burgare kanske? haha :O, nej men det måste trappas ner. Och för att inte prata om mitt chokladmissbruk. Men iallafall skönt att vi slutar kl 11:00 :). Just nu så sitter jag och lyssnar på musik (Nirvana-Teen spirit). Och tråkar. Ska nog ta och se på tv istället.

Ps: Har gjort en ny header! Anisa ska hjälpa  mig att lägga in den ♥


Kärlek till er läsare ♥
Kommentarer
Postat av: Gabi

Tack!Jag blev helt kär i den:)

2010-04-13 @ 21:47:33
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0