summer is right behind the corner

Heej bloggen!

Vaknade ungefär kl 11:00 och tog och städade mitt rum ganska så lång tid. Eftersom att Anisa kommer och jag vill ju inte att hon ska få komma in till ett bombnedslag heller. Men har städat klart nu, halvtittar på Talang, repriset...inget liv. Så det igår också. Men iallafall. Nu till en lite roligare sak :), imårgon ska jag på kryssning med mina kusiner. Det är en 24 timmars resa, alltså inga stopp så det kommer bli kul. Dom är små eller små och små. 7-8 år. Men endå, det blir vel skoj :). Anisa kommer om en liten stund förhoppningsvis. Ska bli kul att se hennes katt. Men iallafall, villket fint väder det är idag!. Mamma satt på uteplatsen i solen, ååh det är snart sommar!, eller vår dårå. Men hoppas ni har en fin dag ute i solen!. Kanske jag försöker få med Anisa sen och plinga på Stephie.

Men vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0