Tandläkarbesök

Heej!

Idag efter skolan så åkte jag till Ängbyplan eftersom jag hade tandreglering. Hon böt tråd och böt färger, valde blått lila & rosa. Borde bara ha valt ljuslått nu så synns det ganska så mycket. Men iallafall fick lite tråkiga nyheter av henne, innan jag fick tandställingen så hade jag överbett såklart, och nu så har det blivit värre alltså ennu mer överbett men mina tänder har blivit rakare. Det slog mig hårt när hon berättade att jag alltid kommer ha överbett om jag inte drar ut 4 st tänder tror jag det var... men jag gick med på det. Om jag vill ha raka tänder utan överbett så gör jag vad som helst!. Dom får dra ut alla tänder om dom vill. Bara att det jävla överbettet försvinner!.
Fick en ny tid (28/5) ska jag dit igen.

Imårse så hade jag ganska så bråttom så jag slängde bara i mig honungspuffar och juice. Jag han inte med mina nutella mackor :(, så jag mådde hemskt illa hela mogonen eftersom jag är van att äta frukost. Kände att jag nästan skulle spy. Men sen när jag fick i mig lunch så gick det över. Phuu. Efter lunchen så skulle vi gå och lämna mat till en man (Det är så att våran skola går och lämnar mat till folk som inte har pengar att köpa mat, så vi ger dom maten som blir över). Anisa jag och Elis gick och lämnade en lunch låda till en man som inte vågar lämna sitt hus. Så vi la maten utanför hans dörr. Sen så gick vi förbi ett stort läskigt hus. Stephie berättade för oss att det har varit det värsta psykhuset i Beckonberga. Vi bestämde oss för att kolla lite på det, det verkar vara så att den renoveras så det var flera luckor i fönstrerna. I hissen så var det värsta hålet man kunde kolla in och plötsligt så när jag kika in där så såg jag en smutsig spegel. Alltså hissens spegel! Snacka om att jag nästan bajsa på mig.
Vi gick runt lite mer och plötsligt så såg vi att det var en stege upp till avdelningen alltså till fönstret. Vi klättrade upp och kollade in. Det var en massa klotter, jag hade gärna velat klättra in i huset och kolla. Men dom andra vågar inte haha, jag och Anisa vill men inte Stephie och Elis. Måste övertala dom!.  Det är ju ganska så intressant att det bott galna människor där för länge sen, kanske vi kan hitta skrivna saker på väggarna?, spöken?. Hmm who knows what you can find in there...kanske the exorsist haha, som Stephie skämtade om. Men när vi hade undersökt stället klart så gick vi till spanska lektionen, vi hade missat 20 minuter, vi behövde inte gå på den. Vi hade prov men vi gör det på tisdag. Nej men det var riktigt roligt när vi undersökte det stora huset. Det såg ut som på en skräckfilm...

Men nu så sitter jag här hemma och ska snart äta, Tacos :). Lägger in lite bilder fårn idag.

Mehtap.


När vi gick och lämnade matlådan ^^vi skrev till och med på den...


Tjejerna uteför hans port, with the "lunch-box"

Tvättsutgan var riktigt läskig...

Vi 3 går mot skräck huset...haha nej men det var läskigt faktiskt!
Tänk er alla psykos som gått just där vi går...^^

Detta kunde man se när man gick upp för stegen och kika in, men såklart
det är ju någon som gjort det nyligen inte för typ 100 år sen?.

Jag utanför tandläkarn, kom 10 min för tidigt så njöt av det fina vädret
ett tag.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Hallå i den 3 bilden uppifrån den med Stephie, Anisa och Elis. Hade Elis en pinne i handen ??

Blev hon rädd från mannen som var där elr ???

2010-04-15 @ 18:22:43
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/
Postat av: Anisa

haha kul det var!

2010-04-15 @ 19:08:22
URL: http://anisish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0