23 aug

Heej allihop!

Det är väl den 23 idag?, jaja sist jag kollade var det den 23...
Så vad har jag jag gjort idag, jo jag har i varit i skolan. Jag har haft lektioner, och slutat 15:40 och bakat smulpaj.
Bakade med Abbe, eller man kanske ska säga "Bakade" gick mest runt och klagade. Hade en sån jävla mensvärk idag! fyfan vad det gjorde ont, ville typ skaffa en fet spade och gräva ner mig under jorden. Ärligt talat, men där fick man stå och skära äpplen med en bestick kniv, hopplöst. Men sen så upptäckte jag att det fanns en massa bra knivar när jag skärt klart allt...

Sen så åkte jag hem till Anisa och färga hennes hår, det blev skit bra om jag får skryta lite hehe ;), men alltså det blev inte så mycket skillnad. Men färgen jag la blev jämn och fin. Det var kul att se henne nöjd :), sen så åkte vi till Vällingby och träffade Jasmyn, eller vänta vi träffade henne hemma hos Anisa sen så åkte vi tillsammans. Jag köpte pommes från Mc donalds och Anisa och Jasmyn gjorde något mycket olagligt , nämligen att dela på en Buffe :O oj oj oj, inte tillåtet haha!, driver. Men fick några kycklingar, gött! Sen så pratade vi om en massa, bland annat om 2021... Och livet och döden, sånnt är intressant tycker jag, men i alla fall lyssnar på en super bra låt, går att lyssna på mitt andra inlägg haha. Men aja, shit chattar lite med Anisa på Facebook.

Men ha det bra! ♥


Mästervärket :)


Anisa i sin sexiga nya hårfärg, alltså bilder ger inte rättvisa. Hela håret
är ljusare , där ser den inte ut som det ^^ ;s
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0