27 aug

Hej o hopp lingon snopp!

Nu är jag äntligen hemma. När jag skulle ta bussen från skolan så var det några som planka in så chafören ville inte åka, sen så gick man ut dårå och då så körde nästa bara förbi, sen gick jag med Abbe, Veronica och Daniel en bit och sen kuta jag till en buss som kom, dom andra gick haha! (?) Och nästa bussen stank och var fullproppad...

Men till det roliga. Har vart i skolan, har försökt att lära mig jerka (stavning), eeh det gick inte så bra alls!, därimot så klarade Anisa det ! :D Men men, imårse så vaknade jag med väärsta håret alltså!, efter att jag hade tvättat det så gjorde jag fläter a big mistake... så när jag vaknade så såg jag ut som en pudel, så fick snabbt ta och ta massa med toffsar och hårnålar och pressa fram en bulle. Den blev bra, men kände mig som en farmor rut hela dan. Sen så hade vi redovisning i svenskan, det gick awesome!, sen så hade vi andra tråkiga lektioner och sen så var det slut!

Men nu så ska jag läsa lite Gossip!, man börjar bli trött på att det bara står om Angelina och Brad....

Kommentarer
Postat av: Tiliaouw

weei bradgelina sucks xD haha fyfan man har verkligen tröttnat på dom :P

2010-08-27 @ 17:52:47
URL: http://tiiiilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0