Bio mys

Heej!

Nu kom man hem från bio med tjejerna. Super mysigt, satt och skrek, grät , och skrattade framför Karate kid :), filmen var super! men bajs på att det ska regna en massa...

Innan bion var jag i vällingby med mamma, köpte en kjol. Visar någon annan gång. Just nu så lyssnar jag på "the only exception"- Paramore. Aja, ska sitta uppe lite till. Imårgon så vet jag faktiskt inte vad som händer. Inga planer. Som vanligt.

Kram ♥

(Är det någon som vet hur man lägger in en låt fast bara som en litet sträck, inte en stor jävla fet video ruta? )
Kommentarer
Postat av: Kitty

Hejsan!

Nu har jag skaffat en ny blogg och jag skulle bli väldigt glad om du vill besöka den :)



Förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer, då är det bara att ta bort den. Men du är faktiskt utvald - för denna kommentar skickas till alla som någonsin kommenterat på min förra blogg.



Ha en bra dag!

//KittysCloset.blogg.se

2010-08-08 @ 12:29:42
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0