datum

Heej allihop! ♥

Kom precis in, fick sta och vanta en stund utanfor porten eftersom att de andra inte var hemma. Gick och traffade min moster, blev Mc donalds som jag suktat efter ett litet tag nu. Hon hade hundarna med sig sa det blev en hel del skallande, men men. De ar sa sota sa, Pinki ar halvt chiuaua (herregud, stavning) sa ni kan tanka er hur mycket han skallde hela tiden, de skaller ju valdigt mycket. Annars da, vann en extra bigmac haha. Den sparar man. Det ar en lapp som man har som man kan ga och ta ut den, inte en hamburgare jag kastat in i vaskan haha!.

Men nu sa sitter de andra och ater och snackar hur daligt Mc donalds ar, stor mig fett mycket pa dem. Omg, kan de inte halla kaften haha!, fett jobbiga. Va hemsk jag ar som sager sa, men ni anar inte hur mycket de sitter och klagar! >:s. Dar sitter de och ater sin typsikt spanska mat haha!. Jaja :). Men hoppas ni har en bra dag!, jag ska forsoka smita ut sjalv sen eller nagot, borjar kanna mig instangd har om kvallarna :p

Nu- satta pa mig horlurarna och lyssna pa musik. Orkar inte med deras jakla sjat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0