15/2-10

Heej sötnosar!

Hur
mår ni?;), jag mår bara bra.
Imårse träffade jag Stephie vi tog bussen, såg att hennes hand var helt inlindad i bandage haha!, stackarn klämmer sig alltid i saker och skadar sig... Men iallafall vi tog bussen, idag var det ganska så kallt ;s. Men iallafall
vi tog bussen för 3dje gången och sen tog vi buss 115 till skolan. Vi hade klassråd, det blev Apelsinkrig haha nej
men Hannah hade en rutten Apelsin i väskan så vi kasta på varandra haha, Stephie också. Men efter det så hade vi Geografi, i samma klassrum och med Oskar våran lärare hate him!. Han är så  störd. Aja hade Geografi trååkigt! Sen hade vi Lunch. Sen Engelska, men vi hade vikarie. Sen Matte med Träslöjds läraren. Gaah fattade  ingen av pappret vi fick!!. Men iallafall. Stephie gick hem efter första lektionen eftersom hon hade ont i handen.
Jag och Anisa har snackat om allt  från Djävulen till Gud haha!, nej men för kanske 2 veckor sen sa en kille i 9:An alltså han börja snacka frå n ingen stans om Djävulen och om att djävulen täcken är en trekant och ett öga inuti.
Vi satt bara och garva eller vi fattade inget. Men nu fattade vi, alltså Obama, eller alla ni vet Beyonce Jz och fler sjunger om djävulen och Obama som säger " Yes we can" det är igentligen alltså baklänges "Thank you satan",
lägger in ett videoklipp nedan nu hehe. Men alltså det är ganska så läskigt, eftersom han dyrkar typ djävulen.
Nej men ni får lyssna själva hehe. Men iallafall sen så åkte jag hem bara, bussen var fett seg dörrarna funkade  inte så vi var tvungna att stå där typ i 10 min -.-.

Glöm inte att ni kan fortvarande vara med på "Veckans blogg"  här! :)


skumt!
Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej! :)

Vad roligt! Jag deltar gärna! :)

2010-02-15 @ 20:21:41
URL: http://missnelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0