19/2-10

Hello honeys! haha

Kom typ hem för tre timmar sen men har inte orkat blogga.
Varken Stephie eller Anisa Notera Anisa var inte i skolan.
Under hela året jag gått i skolan så har hon aldirg varit borta
från skolan typ.
Oj oj. haha. Ligger säkert hemma och är riktigt
sjuk!, krya <3.

Men iallafall som sagt Stephie och Anis avar inte i skolan så jag var med
Tilia Felicia typ <33. Men inget hände, eller det händer endå aldirg något
i skolan. Skit tråkigt där. Men iallafall ittar inte mina fucking nycklar!!.
Så när jag kom hem var ingen hemma, som tur var min mamma och
handla så jag gick och mötte upp henne där. Annars så skulle jag få sitta
i trapphuset några timmar... Men som tur är så slapp jag. Måste hitta min
nyckel-jävel. Gaaah, när jag behöver något så hittar jag inte det, men när
jag inte behöver det så hittar jag det. Är det inte så för er med?. Men iallafall
åt mat, grillad kyckling och pommes. Gött ;). Men iallafall imårgon så ska jag
träffa Annabel efter öppethus, vi ska käka och sånnt. Har inte träffat henne på
typ 2 år jo typ på gatan hälsat och så typ 3 gr men aldrig riktigt umgåts. Så
det blir trevlig. Men innan det så har jag fucking Öppethus i skolan -.- sjut mig!
snälla. Orkar inte, men aja har ledigt på måndag. Skolan försöker nu fjäska så
att elever ska börja i våran skola genom att måla blommor på väggarna, samt
laga bättre mat just den dagen. Be oss sköta oss och ställa upp oss i led.
HAHA
säger jag bara!. Men vi ska ha vanliga lektioner förutom att typ 30 pers tror jag
våran lärare kommer stå och glo på oss. Varför? -.- .

Men annars så sitter jag och lyssnar på musik och har det allmänt tråkigt!
Puss ♥
Kommentarer
Postat av: jessie

visst :) men kanske senare idag :)

2010-02-19 @ 19:00:28
URL: http://knieling.blogg.se/
Postat av: sandra

( såg du kommenterat på Hofosho bloggen)

Hofoshio vira har äntligenn startat egen blogg!

Vi som fans borde stötta henne och följa henne där nu :D

http://kandylandy.blogg.se

2010-02-19 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0