:)

Heej bloggen!

Kom
precis hem. Var ute med Stephie och åt på Pizzerian och hade det kul haha.
Slog ner glas och tog en massa bilder haha. Men det var gött haha ;). Iallafall vi satt
där kanske en timme och bara garva snacka och åt, kul alltså! :). Men sen gick vi till
centrum och bara luffade, köpte choklad och vi satt och åt och tittade på bloggar från
Stephies mobil. Vi blev tillockmed nästan tagna av vakten haha, bara för att jag skratta
och snackade as högt...Men aja vi kanske satt där i 30 min sen var vi lite ute och sen
gick jag hem. Men aja jag och Stephie har alltid as kul!. Men nu ska jag läsa bloggar.
Kram!












Hahaha lite bilder :) ♥

Kanske lägger in en videoblogg sen :) har den färdig haha=)

Kommentarer
Postat av: Mia:)

Sv; TACK! :) Din är oxå fin! :)

Den har faktiskt varit helt okej, hur har din dag varit då? :)

2010-02-03 @ 20:52:24
URL: http://mmiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0