Helvete

Heeej!

Asså jag har haft otursdag idag...
Bussen kom försent 3o min där vi bor och sen 30 min i vällingby och det var sjukt kallt!.
Sen i skolan så bröt jag min nagel, okej jag vet ingen big deal men jag som sparar vill
väl inte ha en sne nagel... men aja tänker inte klippa ner den för det. Sen imårse så råka
en av plupparna på min tandställning lossna, och sen nu så sticker det ut en metalltråd som
skaver innuti min kind. Försökte att klippa av den men det ick inte...så jag fick tid på torsdag
till tandläkare att fixa det... otursdag!, tågen, kan dom aldrig fixas eller? asså palla att sverige
inte kan fatta att det kommer bli riktigt kallt någon gång och då så kan dom skaffa bättre tåg
som klarar av kyla... juste läste ni om tanten som frös ihjäl utanför ica? eller dog, fett synd.
Men iallafall lyssnar på musik nu.
Kram!


Älskar denna låt, på kvällarna när jag ska sova brukar jag lyssna på den här
låten och sen somnar jag hehe.
Kommentarer
Postat av: Alex

Vilken härlig låt! =)

Och fin blogg

2010-02-24 @ 17:47:34
URL: http://everythingaboualex.blogg.se/
Postat av: Karro

checka in min blogg: bykarro.blogg.se!

2010-02-24 @ 18:20:02
Postat av: alexandra

Hej, hoppas allt är bra med dig?

Tycker att du ska vara med i Månadens Blogg hos mig :)

Avslutar tävlingen på lördag!

Alexandra :)

2010-02-24 @ 18:26:24
URL: http://aalexandraalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0