kappan.

Heej!
Har kommit hem nu, min mammas moster körde hem oss som tur var!, stackars människor som står
och liftar eftersom att ingen buss kommer. Kaos asså!, stackars dom som åker tåg till skola&jobb eftersom
att det inte går några tåg...
Men här är kappan jag beställde:


Kappa:Ellos.

Men ikväll så ska jag se på en dokumentär på kanal 5 kl 20:00 som handlar
om folk som lider av en dödlig sjukdom. Sen kl 22:00 så ska jag se på Medium.
Älskar medium haha!. Men ha det bra, så hörs vi lite senare!.
Kram♥
Kommentarer
Postat av: minnie

Hej! Vill du vara gästbloggare på www.minnies.se? Som gästbloggare får du egen inloggning, kategori och så får du gärna göra reklam för din egen blogg. Skulle vara roligt om du vill delta i utagningen :)



Kram Minnie

2010-02-22 @ 18:11:10
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Kokorochan

Svar: Tack så mycket för din röst och kommentar ^^ Nej tyvär, det är bara en peruk! Men den ser väldigt äkta ut och är gjord av ett väldigt bra material ^^

Hoppas du inte ångrar din röst nu när du vet att håret inte är mitt :(



Kramar

/Kokorochan

2010-02-22 @ 19:45:35
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0