spanska prov

Heej bloggen!

Hur mår ni iidag? jag mår helt ok. Kom prtecis hem från skolan, skit tråkigt som vanligt men, men.
Idag hade vi inne gympa och det kom en man som heter Peter från Lets dance och lärde oss dansa
jive eller vad det nu heter, ´men en dålig sak är att man måste hålla i allas händer typ, man måste
dansa med alla och jag hatar handsvett och skit!, ush men aja, tvättade händerna sen. Men iallafall
det går ett rykte som typ är sannt att elever lägger hårstrån i maten alltså därifrån alla ska ta, fyfan
hoppas det inte är sannt, jag var extra nogran och letade efter hår i maten, som tur hittade jag inga.
Sen hade vi svenska och där hade vi en presentation, man skulle skriva om ett väsen eftersom vi läser
eller jobbar med Fantasy...men juste innan det så hade vi träslöjd jag ville gjöra en skohylla där jag kan
lägga alla mina skor eller fin skor ja, inte gympaskor och skit haha. Men iallfall den tanken flög iväg och
jag gjorde istället en grej eller hängare eller vad man nu ska kalla det, där man typ kan hänga halsband och
sånnt. Visar bild sen när jag är klar med den, alltså nåsta vecka :). Har märkt en sak, alltså vissa som
är ens "fiende" snackar med en från ingen stanns haha O.o sjukt.
  Men aja, jag är typ en sån person
som måste göra saker snabbt, allt ska gå snabbt. Sista lektionen var spanska och vi hade prov det gick
ganska så bra faktiskt :), sen slutade vi och jag åkte hem. Men aja snart ska jag äta mat, typ om 1
timme. Vi hörs när vi hörs!
Kram! ♥
Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Jodå, rätt bra men seg:/ din?

2010-02-02 @ 16:08:49
URL: http://joyome.blogg.se/
Postat av: moa

den har varit bra tacK:)

din då?

2010-02-02 @ 16:19:56
URL: http://mmooah.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Jag tror det kan va så att jag råkat radera headern :P

2010-02-02 @ 16:28:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Emma

hihihi tack. jorå hur ere sj?

2010-02-02 @ 16:47:56
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0