sunny day

Heej bloggen ♥

Kom precis hem, märkte ni att det var ganska så soligt idag? :), trevligt hehe.
Imårse åkte jag till skolan med Stephie, vi hade lektioner, vi hade NO prov, och
det gick faktiskt ganska så bra!. Hoppas jag får godkänt!, då är jag nöjd för det
kändes att det gick bra. Men iallafall lunchen idag i skolan var helt jävla trist och
fantiskt lite äcklig, pasta sallad, tonfisk och ägg, fyfan!. Men tog lite sallad...vi tog
lite bilder idag också. men iallafall efter lunchen så var vi bara på rast och sista
lektionen var matte, så himla tråkigt. Tog bussen hem, och nu är jag hemma.
Asså förlåt om mina dagar är så himla tråkiga. Eller mina inlägg.
Men iallafall bjuder på bilder :)


Våran gympalärares cykel?...haha

<3

jag. ursäkta min , min men var inte redo hehe...

www.tiiiilias.blogg.se <33 :)

www.tiiiilias.blogg.se haha :)

dagens lunch= nastyyy

Anisa o jag

tilia :).

Men ska ladda upp ett videoinlägg nu.
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0