trött!

Heej bloggen!

Kom precis hem, jag träffade Anisa i vällingby sen så skulle bussen komma typ efter 30 min så vi tog
tåget till ängbyplan, men så såg vi att bussen stod i råcksta så vi kutade, jag sprang i klackar och
fan vad det var jobbigt. Men vi missa den...så vi gick upp till perrongen igen och väntade typ 20 min
på nästa tåg, så åkte vi til ängbyplan och kuutade eftersom att Tilia sa att bussen var där, och hon satt
i den, så vi sprang som fan och  hann!. Tur, när vi kom dit så verkade det skiiit torrt, tvekade att jag
skulle betala 40 spenn för det. Men vi gick in Dansade lite var där kanske 1 timme, sen tagga vi. Nu är
jag home, har skavsår och har frusiiiit!. Men ska se på tv.
Bjuder på bilder :)

jag på den lilla tv:en i perrongen haha x)

Anisa ^^

Anisa&jag

Anisa, zulfia (stavning) jag.

Tilia, Anisa O zulfia.

Dont kill me Stephie!, älskade hennes klänning!!!!

<33

<33

haha, liten outfit.

Tilias outfit

<33

Nu så ska jag se på tv, och värma mig under en filt.
Kram!, hoppas ni haft en trevlig kväll
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0