26/1-10

Heej bloggen!

Hur mår ni? jag mår bara bra :), kom hem ifrån skolan kanske för en timme sen, var i vällingby med Anisa och Stephie åt lite på donken. Där var det en fullis som tappade sin öl plötsligt och la deras matta över haha, sen smet han x). Men aja han var as rolig Anisa och Stephie garvade och han såg också. Men aja hhaha, sen gick Stephie hem eftersom hon skulle på träning och jag och Anisa gick till Gina och Anisa prova kläder hon köpte ett par jeans och jag följde bara med. Men såklart såg jag as fina saker jag ville ha haha. Men jaja om en vecka kommer månadspengen :), aja vi väntade på Anisas syrra i typ en halvtimme så vi hade tråkigt så jag bad Anisa prova olika outfits tyvärr hade jag inte med min kamera så kan inte visa några bilder :/. Men aja sen kom hon vi gick runt lite sen åkte dom hem jag gick och köpte cola och sen tog jag bussen hem. Ajuste det var fan skiit kallt idag!! och imårgon så blir det snöstorm berättade min mormor, hoppas inte. Kommer dö. Men aja kom precis ur dushen dushade ganska så länge och tvätta håret. Men aja, nu ska jag se på "små människor i en stor värld" dom där dvärgarna :) programmet e faktiskt bra. Men aja vi hörs!
Kram!♥
Kommentarer
Postat av: Meeli xD

nej nej jag är nte arg på dig <3333

2010-01-26 @ 21:21:11
URL: http://http:/troublemakersz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0