Godmorgon 2010!

Godmorgon på er alla!

Hoppas ni hade det kul igår. Själv hade jag det sådär, Stephie åkte till sin morbror i sista minuten utan att ringa mig så jag stod utanför hennes por i 30 min typ, efter 12 slaget, :( missade 12 slaget! :( men endå gick hem och smällde mina raketer med mamma, sen satt vi uppe och titta på tv år godis och hade det mysigt. Sen gick jag och la mig. Men iallafall alla fyrverkerier var jätte fina! :).
Det blev inte några roliga ilder eftersom jag var själv...




Det var så himla svårt att få fyrverkerierna på kamera.... men dessa
dåliga tog jag haha! sen gjorde jag en videoblogg som kommer upp
i nästa inlägg :)

Men nu ska jag äta lite mat.
Kram!

ps: Nu är vi ett år närmare 2012 :o Haha xp
Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Hehe okej :) Jag har lagt till dig!

kram

2010-01-01 @ 16:01:44
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0