Goodmorning sunshines!

Godmorgon! ♥

Nu så har jag vaknat och klätt på mif och allt redan, kl är ju bara 12:24 brukar typ vakna nu haha.
Men idag så ska jag iallafall åka till stan med mami och träffa min mormor. Det ska bli trevligt. samtidigt ska jag försöka hitta några vinterskor eftersom en kvinna på bussen trampade på mina och tog sönder dom -.- så måste hitta nya, snön har ju inte smällt bort en, hoppas den gör det snart. Längtar tills man kan gå till skolan med T-shirt
,shorts & ballerina skor. Men aja, iallafall så ska gå och fixa håret nu lite. Men aja vi hörs sen när jag kommer hem darlings! ♥
ps: Idag har jag på mig mina splash-leggins som jag kallar dom x)...
Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Fin design :) Haft en bra helg =) ? Kram

2010-01-31 @ 16:47:27
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0