Hhahahaha Anisa!

Heej bloggen!

Kom precis hem, var i centrum med mamma och handlade. Det är fett jobbigt när man ska bära
alla påsar hatar det. Men iallafall mamma skulle fixa några brev så vi satt och i biblioteket och gjorde
det, och en kvinna sitter och stirrar på mig som om hon aldrig sett en männsika...stört alltså. Men aja
gick hemmåt och nu är jag hemma. Idag i skolan var det ganska så kul. Kan berätta lite, jag Stephie
Anisa och Elis ville åt en mapp som finns i köket i skolan. elller vi ville ta bild på den som bevis, alltså
en lärare i våran skola gav den här diskaren en mapp och sen såg Stephie att det var porrtidningar i
haha, så vi ville ta kort men varje gång vi smög in i köket såg han oss, bara en gång lyckades Anisa filma
men filmen blewv skitdålig eftersom hon höll kameran uppochner... men aja kul var det haha x)... Sen på
draman snackade vi om Alohol och då satt Anisa och stephie och snacka med mig och sen blev bara jag
utkickad xD så himla pinsamt. Men dom andra lektionerna var tråkiga. Men på slutet av dagen jag sväär
HAHAHA Anisa har alltid sagt när jag är kaxig att hon ska sparka sin fot på min panna så det blir ett
avtryck "37" eftersom att det är hennes storlek. Hon har sagt det i månader och idag fick hon testa ifall
hon kunde sparka upp till min panna, såklart hon INTE kunde hahaha XD hon halkade och ramla på marken
HAHAHA så jäkla kul jag och Stephie garvade ihjäl oss och tog kort på henne ;). stackarn. Men aja Anisa
där fick du! haha.
Men sen så åkte vi hem och ja nu är jag hemma. Juste nu när jag loggade in på bloggen
så såg jag att dom har gjort om :), bättre faktiskt!. Men nu så ska jag hjälpa mamma med maten,
Chili con carne.
Kram! ♥








1:Anisa& Stephie ♥
2:Ganska så fin bild från Labb
3:Anisa när hon ramla haha x)
4:Anisa trying 2 get up xp

Men ska fortsätta med maten nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0