kom precis hem

Heej!

Kom precis hem nu.
Hade faktiskt as tur med bussarna och tågen.
I fridhemsplan kom tåget direkt och dom andra 2 bussarna kom typ efter 5 min så det var bra.
På tåget så var det en alkis som skulle precis sätta sig bredvid mig, han stank som faan och
det irriterande var att det fanns tusen andra platser... Men aja. i vällingby gick jag och köpte
linnet och sen tog jag fort en cheeseburgare och en cola och åt det snabbt, för att min buss-
biljett inte skulle ta slut så jag måste köpa en till. Men jag han precis. Och ja nu är jag hemma.
Ajuste igår så tittade jag på Haiti galan eller vad man nu ska kalla det, det var skiit sorgligt. Men
kul att det var några kända artister. Men nu så ska jag vara lite på datan och sen ska jag städa
mitt rum.
Vi hörs, Kram!


Lindex

H&M
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0