lista

Listan snodde jag från www.bonitaah.blogg.se :)

JAG ÄR:
Blyg: ibland
Smart: nee inte så. 
Långsam: ibland
Tålmodig: nee
Stressad: njae
Öppen: nee
Ärlig: japp
Positiv: haha inte alltid 
Rolig: kanske haha
Ansvarsfull: ja på sista tiden har jag blivit mer ansvarsfull
Söt: ne haha

JAG HAR:

Svikit en kompis: kanske :/
Förlorat en bästa vän: japp one time.
Sagt att jag älskar en kompis: Självklart!
Sovit med en killkompis: nepp
Sovit med en tjejkompis: japp
Pussat en av samma kön: japp
Slagit en kompis:  varje dag x), skadeglädje haha 
En kompis som vet allt
Berättat hemligheter: japp
Blivit sårad: mm
Haft stadigt förhållande: ?
Krossat någons hjärta: nee
Gett någon ditt hjärta: nope
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja? 
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nej!
Varit otrogen: HAHA nepp
Opererat mig: a 1 gång, sydde
Cyklat omkull: haha såklart :p 
Sjungit i duschen: a säkert
Hoppat bungyjump: nej! skulle aldrig våga haha!
Fobi för något: svett, fötter och kryp euuw 
Sett någon dö: ja
Varit på begravning: aa
Sagt att jag hatar någon: ja

FAVORIT:

Låt just nu: -
Pryl: ?
Film: i dont know
Bok: ingen
Lärare i skolan: Nils
Plats: spanien &hemma 
Frukt: apelsin& banan 
Dricka: läsk x)
Ha på mig: tights &leggins
Snacks: choklad
LIVET:

Svart eller vitt: svart & vitt
Skriva eller tala: tala
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: japp, men har slutat nu :)
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: -
Lösgodis eller choklad: choklad
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: båda 2
Sommar eller vinter: sommar !!
Fredag eller lördag: båda
Ljus eller lampa: lampa
Kärlek eller vänskap? båda

Aja, hade tråkigt som sagt. Ska nog se lite på tv nu.
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0