skit rolig ju!

Heeej!

Kom precis hem från bion, jag och Stephie såg Old dogs, haha den var skitkul!
det var en tjej i bion som skrattade skit högt och  24/7 haha. Men iallafall jag fick
nöja mig med ett par godisar man kan suga på och en redbull kan ju inte käka
det jag vill ennu :(. Är as hungrig haha!. Men iallafall efter bion fick jag vänta på
min buss i 30 min! fatta 30 min, gaah vad tråkigt sen kom bussen äntligen och nu
är jag hemma. Men iallafall är orolig för min katt Saga jag har inte sett henne sen
imårse, hoppas hon kommer hem snart hon brukar inte vara ute så länge ♥
Men nu ska jag se på lite Chris tucker haha, as rolig!
Kram!

den här delen garva jag ihjäl xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0