En dag med Mehtap

Heej då var man tillbaka!

Var i stan med Mehtap idag :), mötte upp henne i Tensta och sen så åkte vi till T-centralen. Där så traskade vi runt i en massa affärer tills tårna skrek och värkte. Men det var värt, för jag fick träffa Meeli ♥har saknat henne! Efter att traskat runt lite (ganska så länge) så gick vi och påfyllde våra magar med Mc donald´s food :), det var smarrigt. Det var riktigt varmt idag måste jag säga!, men härligt.

Efter det så gick vi till lite mer affärer, och Mehtap fick hem lite saker :)
Men nu så ska jag äta lite chips, sen se på matchen ikväll.
Kram!

Shrek och Åsnan, utanför Sergel bion, stora alltså!









Denna outfit valde Mehtap ut till mig haha.....hon drev såklart. Eller (?)
Kommentarer
Postat av: Virginia

Fina bilder, verkar som du haft en bra dag :)

2010-07-11 @ 15:00:10
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: josefine

Ska du kolla på VM-finalen ikväll?

Vilka håller du på ? :)

2010-07-11 @ 17:37:25
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0