men herre gud

...att det ska vara sa jakla svart att hitta Converse!

Aja, hela morgonen har vi varit och shoppat, fick med mig snygga saker. Visar er sen i Sverige. Fick ocksa med mig en mega stor kliubba OK inte mega stor med stor och rund :D 199 kr dock... men sen sa var folk galna pa rean, nar jag sager galna da menar jag galna!! fanns mycket snygga saker inne pa Zara.

Sen sa var det kampen att hitta Concerse var inne pa minst varenda sport affar och ingen hade, vafan? Converse ar vel en sjalvklarhet att dom ska ha...Sag en tjej pa gaten En tjej med roda converse pa sig och jag gick fram och fragade. Dom finns pa Corte Ingles. Dit ska vi ikvall. Gud sag bara en enda person, men kanske for att det ar varmt ocksa (?), aja men ar glad over det jag fick med mig hem :)

Nu sa ska vi gora Tortilla de patatas, en Potatis omelett typ, super duper gott!

Hejs svejs (ok, det lat riktigt tontigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0