Tilia du är en geek

Heej Allihop!

Nu är jag i Sverige igen, fick värsta depressions atacken igår. Mådde så dåligt av att jag skulle åka hem. Ni förstår nog hur det känns. I allafall Tilia varför jag inte kunnat blogga är för att vi åkte till min mosters X hus och solade och badade hela dagarna. Det var skit kul!, mina kusiner följde med, dom är i spanien nu också. Fast dom åker hem nästa vecka (Ni anar inte hur svårt det är att inte dra fingret till ett A för att skriva ett ord med Å)

Men i allafall vi hade det super kul, pa kvallen sa gick vi och tittade pa fotboll pa en uteservering eftersom att ljudet pa tven i huset var fuckad och det var skit svart att fa pa den... Men det var kul nar alla skrev Gooool, hundarna went nuts. Sprang och skällde :)

Men bilder, ja bilder. Det ska ni få. snart.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0