tropiskt väder

Tjoflöjt!

Då var man hemma igen, varm som fan och lite snurrig av värmen. Känns ju som om man är utomlands ibland. Bäst att jag vänjer mig, i Serbien kan det vara hemskt!. Vi köpte till min bror nintendo spel och en stor vattenpistol , fan, nu kommer jag bli the target. Och en massa små saker hehe, och godis. Sen när vi var klara så gick jag och köpte Thai mat och sen åkte vi hem.

När jag var i Vällingby så ville jag bara kasta mig i fontänen, så varmt är det idag!, inatt fick jag gå upp och ta en tun filt istället för tjocka täcket. Höll på att koka ju haha. Men ska avnjuta lite kall cola nu och bara slappa.
Kramis! ♥

I Br haha...Det lilla barnet i mig kom till liv. Stod och tittade på
alla Bratz docker och sånnt haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0