Dagarna som gatt

Sondag: Gick till Aqua ola med 2 vanner, en stor vattenpark med en massa rutchkanor och roliga pooler med vargor m.m, linbana som aker over polen och allt :) skit kul!, akta pa alla ritchkanor och gjorde typ allt, Vi hade skitkul! Sen nar vi skulle hem igen sa var det bara att ga upp i backen dar min moster bor i 40 graders varme, vi dog, kastade mig pa marken och var trotsig haha. Men till sist kom vi upp slangde i oss en massa coola, vatten fanta allt haha vi var ju skit torstiga, satt vid datan lite och solade sen 2 timmar. Akte till min farmora syster och sen var jag dar.

Mandag: Idag sa har vi varit ute och varit inne pa affarer och sannt, idag sag jag piercing smycken till naveln och dom var sa sota, Pili som hon heter (farmors syster) ok, nu vet ni att hon heter Pili sa jag slipper forklara mig hela tiden hehe, i allfall hhon har en bra van som har en piercing studio har nara som kan pierca mig. Har fragat mamma, hoppas jag far. Annars sa blir jag arg haha!, nej men man maste bara aceptera att man ibland inte far gora saker. Men man kan ju alltid hoppas. Nu sa kikar jag lite pa bloggar och har det faktiskt lite trakigt, ikvall ska vi till en glassbar som har supergod glass!

Hoppas ni orkade lasa, super trakigt utan bilder, men har hos Pili sa verkar jag inte kunna lagga in med min kamera...   ♥

ps: Har inte klippt mig never, haha drev bara. Funderar pa att klipppa lugg eller en annan frisyr har trottnat pa min...eller farga eller nagat.
Kommentarer
Postat av: Julia

hur äre med dig idag? :)

2010-06-28 @ 16:32:07
URL: http://missmarvellous.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Kommentera gärna vad du tycker om framtidens Touch klockor



Länk:

http://shikos.blogg.se/2010/june/framtidens-klockor.html



Är jätte tacksam för svar och jag ber om ursäkt ifall det var störande.

2010-06-28 @ 16:49:30
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0