datum?

Heej bloggen!

Nu är man hemma efter att ha varit i skolan och tittat på när dom andra spelat fotboll. Det var fotbollsturnering.
Vi vann inte som förra året, gud så kul det var när vi vann. Men nu så van en annan sjua. Gud så trött man är eft
att stått och hejjat på alla haha!, nej skämt åsido. Dom sprang runt i "hettan", idag var det faktiskt inte så varmt. Kom men shorts och t-shirt, som tur så hade jag med mig en kofta. Annars så skulle jag inte klarat mig.

Imårgon ska vi till Kananbadet, man kan bada om man vill. Tar nog på mig bikini under utifall folk skulle bada och
ifall det är varmt. Sen så ska jag ha med mig Pizza höhö, älskar Pizza. Jag tycker om när pizzan blir kall och se
så äter man den, är inte så förtjust i Pizzeria Pizza, så oljig. Men aja, nu så ska jag surfa vidare. Ska in på Facebo
som vanligt. Sen så ska jag se på tv. Ikväll har jag ett svårt val. Att se på Secret life of womens eller Medium.....
Gud vad ska jag göra?

Kram ♥

Så här ser Kanaanbadet tydligen ut^^, men jag kan inte doppa
håret...så för ha bulle om jag badar.
Har faktiskt aldrig varit där.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0