Ok, i have to blog

Heej!

Gud vad länge sen det var!, nu har dett en månad lalalala

Haha, nej men bloggen har blivit som en obsession om ni förstår.
Jag måste blogga, ibland så känner jag mig tvungen, men när jag
inte skriver på ett tag så blir jag bloggsugen. Haha, sjukt men det
är nog ganska så realistiskt. Kanske ska ta och tagga ner på inläggen.
Skriva mindre fast intressantare och med mer bilder från dagen, hände-
lser m.m :), har lovat mig själv det en massa gånger men aldrig blivit av.
Men nu fan så ska jag blogga lite bättre! ;).

Fast det kanske inte blir så mycket nu mot slutet (inte så att jag ska dö eller något haha!)
men på torsdag så ska jag förhoppningsvis till spanien!, vi måste bara boka resan nu. Ska
bli så härligt att få komma dit!

Dagen som gått- Ja idag så var vi på flera resebyråer. Kollade på resor och sådant.
Fast vi bokar på nätet. Vi gick och tittade runt på affärer, såg ett par snygga skor på
skopunkten. Fanns så mycket snyggt där inne!, sen så gick vi på donken och åt, och sedan
så begav vi oss hemåt. Nu så tittar jag på en lite halvkass film.


Sexeeey!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0