Party like a rockstar!

Heej bloggen!

Nu är jag hemma igen efter att sovit hos Felicia med Stephie och Tilia. Mysigt och superkul!.
Vi köpte Pizza och Stephie tog med sin as mycket filmer, så satt och åt och tittade på film, efter det så gjorde vi säkert en massa andra saker, jag Plattade Felicias, Stephies och Tilias hår, sen så sminkade jag dom haha!, men jag älskar att fixa till folk. Dom blev nöjda :), sen så var vi uppe hela natten och åt godis och massa. Gött, men till slut så blev man äcklad av allt. Kl 4 på natten så gick vi ut till stranden och tog bilder och bara var där. Skit kul kväll helt enkelt!

Dag 2- Vi skulle igentligen åka hem efter att vi var på stranden och bada och allt. Fast Felicia sa att vi kanske kunde sova hos henne en natt till, så så blev det. Vi gick och hyrde film, Kill bill och American Virgin. Vi kollade på American virgin men sen så somnade alla förutom jag och jag tittade lite till på Kill Bill, den är skit bra!, har sett den förut men dom andra dissade den och sov. Aja, American Virgin var usel faktiskt. Innan filmerna gick vi och lagade Tacos och satt och åt och pratade en massa och skrattade en massa! :). Sen så sov vi faktiskt, vi la på alarmet tidigt eftersom Felicia skulle gå på studentmottagning så vi skulle vakna tidigt men ingen hörde alarmet så vi försov oss, sen så traskade vi hem i regnet. Not fun at all!, jag och Stephie gick till Donken och köpte varsin hambrurgare och en paj, nice. Men aja så har dessa 2 roliga dagar sett ut!
Hoppas vi ses snart igen tjejer! ♥













Tilias långa vackra hår!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0