Stranden

Heej bloggen!

Har ar det undebart!, sol och bad varje dag, god mat. Bra shopping och allt!, har tagit en massa bilder mwn har forsokt att overfora dom men det gar inte...men ni far helt enkelt se dom nar jag ar i sweden again. Idag sa har vi varit pa stranden har fatt lite farg nu :), imargon sa ska jag traffa mina kusiner Leticia och Aldara, det ska bli kul. Dom ar sa sota!, och sen sa ska jag aka till min moster Linda och vara med henne och bada och sannt. Haha en annan rolig ggrej som hande idag var hos min farmors bror Antonio. Violeta min farmors systers hund gick ochàt deras blomma, blomma och blomma gissa var det var. Hash-planta !, ( dom har den tydligen for att den ar fin (?) )okeeeeej, aja men hunden blev hog haha!

Men det ar undebart har, lite varm men ska inte klaga ;). Hur ar vadret i sverige?
Kram!

Hoppas jag kan lagga in fotona snart!

 

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vad är det bästa med att se på film? :)

2010-06-20 @ 11:57:47
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Meeli xD

Här det är typ 18 grader. Och det regnar ibland :(

2010-06-20 @ 21:13:34
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0