Trött & hungrig

Heej!

Är trött som fan idag!,har gympa som första lektion and that really sucks!. Pluss att vi hade konditionstest. I allafall efter skolan så skulle jag följt med Tilia till solariet ( hon skulle sola, inte jag), men jag blev så trött så jag åkte hem, en vän till henne ville endå följa med henne så hon slapp gå ensam.

Tilia är lite små sur på mig eftersom hon ville säga till Mauricio i våran klass "kan jag köpa droger från dig?" då svarade jag och sa att man säger "Quieres casar te con migo?" Haha, det betyder vill du gifta dig med mig haha!, han kan spanska så haha Tilia. Hon är fortvarande små sur ♥ men det var ju mest en kul grej bara!

Påvägen hem så gick jag med Sivan.
Nu så ska jag ta och göra mellis :), im hungry!

En lite gullig grej jag och Tilia gjorde, Stephie skulle också igentligen
komma med sin hand, men hon drog bort den precis när jag tog kort haha ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0