100330

Hej allihop!

Hur mår ni idag då?
själv mår man awesome förutom att handleden gör ont som in i helvete. Men ska inte sitta och klaga nu inte ;)...Idag i skolan så var det typ alla sjuka. Iallafall ganska så många, Mehtap, Rebecca, Stephie, Felicia m.m men det var inte så många i klassen. Men iallafall imårse så skulle vi haft idrott men våran idrottslärare kom inte, jag hade halvt bytt om och sen kommer dom och säger "Håltimme". Skönt, men endå hon kunde sagt! Jag kunde ha haft sovmorgon vafan!, så istället så åkte jag Elis och Anisa till vällingby, vi tänkte åka till Kista men bara att komma dit tar 30 min så det var ganska så onödigt. Så vi gick till donken och fika, och sen så gick vi runt i affärer. Köpte en tjocktröja på Gina tricot :). Stackars Anisa fick målarfärg idag på sin nya t-shirt...gul färg. Synd. Men efter skolan så gick jag Anisa och hennes syter runt i vällingby. Anisa prova klänningar som kommer komma upp i hennes blogg förmodligen. Ganska så söta, men inte min stil alls haha!. Vi gick runt lite till i det soliga vädret tills Anisa och Jasmin skulle bege sig hem, eller till mataffären för att möta sin mamma, så jag tog bussen och åkte hem. Ja så såg min dag ut :) Hur såg eran ut? ♥
Fucking handled!...


Gina tricot ^^

Hare gött! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0