Chok(glad)

Heej!

Hur mår ni?, jag själv mår toppen!. Har skrattat så himla mycket idag haha!. I skolan så hade vi lektioner som vanlig, där så hände inget. Alltså det verkar  bara tråkigt om jag sitter och berättar vad som änder i skolan haha. Så ni får nöja er med lite annat :). Men iallafall A&S (kommer börja skriva "A&S" för Stephie och Anisa så nu vet ni). Iallafall jag A&S gick till Donken och åt, det var gott!. Satt och snackade lite om klassen och sånnt. Asså jag svär vi garva så himla mycket!, men vad vi snacka kommer jag inte nämna här haha!. Men iallafall vi åt som sagt, det är så kul med dom 2 alltså!. JUSTE Anisa tappa bort sin mobil i skolan och hon upptäckte det när vi kommit till v-by så vi fick åka tillbaka -.-. Var nära att slå henne haha! Men iallafall Stephie prova skit fin tröja som hon ska köpa imårogn. Och jag kolla såklart att min skjorta var kvar hehe och det var den :). Efter så gick vi runt i fler affärer och kolla. Sen skulle Stephie till Hässelbygård så vi åkte hem. Nu sitter jag hemma, såg att mamma köpte choklad till mig ch då blev man glad hehe ^^. Men hoppas ni har en trevlig kväll!:)

Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0