choklad♥


Sitter och mumsar på lite choklad, innan maten höhö. Hundarna skäller
som fan alltså haha, nej men det är störande. Fast nu är mamma ute med
dom. Snart kommer moster och hämtar dom. Tänk er vi ska börja ha dom
varannan helg så att min moster kan gå på kryssning och grejjer när hon
är barnfri!. Guuud snälla hjälp mig haha, pallar inte gå ut 6 gr per dag varannan
helg haha!, nej men mamma och jag får dela på jobbet. Jaja som sagt sitter
och smaskar på lite choklad, alltså man måste vara försöktig med choklad
om man tar en ruta så blire 2 och sen e hela slut hehe. Nej men nu så ska
jag läsa lite bloggar!
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Leila

Snygg blogg!

Kika gärna in min mä.

Vad har du för dig en fredagskväll? <3

2010-03-05 @ 16:13:51
URL: http://lleila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0