I give up

Heej! Bloggen!

Har suttit och komenterat andras bloggar hela jäkla dagen haha!. Bara för att få poäng till Bikina saken :).
Men jag känner att det är onödigt. Tjejen som leder har mer än 5000 påäng å jag har 35, ingen idee lixom hehe.
Låter nog som en quiter nu (stavning). Men iallafall, var och handla med mamma nyss. Så har ont i armarna hehe, men jaja. Hur går det för er på Bikini tävlingen? =). Hoppas det går bra!. Det är ju ändå kanon priser måste jag säga!. Men jag undrar hur samlar man ihop så många poäng? alltså jag har ju frågat alla mina vänner, vissa röstar men andra pallar inte. Men aja, kanske ska försöka lite till. Men det ser inte ljust ut för mig hehe. Men aja om ni vill så får ni gära rösta på mig!Tänk er om någon känd bloggar som Kissie, eller Kenza skulle vara med, och sen skriva "Snälla alla läsare rösta på mig" såklart dom skulle vinna hehe ;). Men aja. Lite tips, hur får man massor med poäng?

Ha en fin bikini jo, men endå?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Stina

sv; Ja , jag gör det kanske sen om jag kommer i håg;)

2010-03-28 @ 18:33:01
URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0