Kista & shopping

Heej!

Nu så har jag kommit hem!, hade på mig skinnjacka idag eftersom ddet är så jobbigt att gå runt med en vinterjacka när man ska prova saker. Men sen nu när jag åkte hem så var det svinkallt!. Men iallafall var somsagt med Annabell i Kista och shoppade. Köpte nått fint :).  Skönt att det inte var så himla mycket folk, annars så brukar det vara fullpackat, men eftersom vi kanske var där kl 14:00 så var det inte så fullt. Vi gick runt i nästan varenda affärar, jag tycker om att titta på allt innan jag köper något hehe. Men iallafall efter att vi kanske hade gått runt i 2 timmar så gick vi och åt, Donken såklart haha, nej men vi ville äta utländsk mat men det är så himla jobbigt att stå där och bestämma sig om vad man ska ta när man inte ens vet vad det är haha. Men i donken har man typ ätit allt och man vet att det är gott så ja man äter där hehe :). Gott vare hehe.  Efter det gick vi runt i affärer igen, gaah testade så himla mycket fina saker!, gud det fanns massa rea och sånnt. skor för 50 och 100 kr :o. Men iallafall sen när vivart där ett bra tag så började vi åka hemmåt. Sen tog Annabell och gick hem, och jag tog bussen. Ja såg såg min dag ut, vad har ni gjort idag då?
Kram!

Här är kläderna jag köpte:


kofta: Gina, förlåt för dålig bild...

Blazer: Bikbok. Älskar den hehe :)

Tröja: Newyorker.

I know i know!, super dåliga bilder hehe. Men det är ljuset som förstör :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0