Ödet alltså!

Heeej!

Imårse så när jag stod och vänta på bussen. Sen så ser jag ett par småbarn med en mobil typ i en ring. Sen jag tittar vad det är för mobil sen det är min kompis Jahmilas haha!, dom hade säkert hittat den. Jag kände igen den eftersom den är röd och lila målat med nagellack X), så jag sms henne och skrev "Jahmila har du din mobil", sen dom ba- Omg ett sms. Sen jag  basta dom och sa att det var min kompis mobil och sen gav dom den mig. Haha ödet alltså!, Jahmila hämtar det imårgon hehe.

Jaja nu till en annan sak. I skolan så var det tråkigt, eller inte tråkigt men jag har tjejveckan och idag så gjorde det ont som fan!, det känndes som om ett barn skulle ploppa ut haha!, nej men det gjorde jävligt ont!, som tur var Veronica så snäll och gav mig en ipren. Det hjälpte lite. Men sen fick jag ont igen så jag gick till syster och där fick jag vila i vilorummet med en varm sak på magen. Sen när det gick över så gick jag till lektionen, på NO dom hade värsta miljonlotteriet eller vad det heter haha, en kille i våran klass vann typ 40 spenn x). Haha, sen så hade vi drama sen så slutade vi. Jag och Tilia gick runt i V-by och fika på donken typ, år glass höhö :). Men sen så gick vi runt lite mer, Tilia köpte leggins och sen så träffade vi Anisa och Stephie där och vi var med dom en stund :).

Ha det gött!

Tilia <3

Anisas tattoo by Stephie :)

Sen så rita jag och Tilia på någon tjej i en tidning, varför hon är skrynklig
i ansiktet beror på att vi ville lägga på lite "brunkräm" (Vatten) ...
Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hallådär! Hoppas du haft en bra dag hihi, sprider lite good karma nu på kvällen! :*

PS! , ska du se bella&tyra ikväll?

2010-03-11 @ 19:42:47
URL: http://haidis.se
Postat av: Meeli xD

Hahhaah ni har gjort henne till en kärring hahaha

2010-03-11 @ 20:43:59
URL: http://troublemakersz.blogg.se/
Postat av: Meeli xD

Vart tog du bilden på Tilia ????

2010-03-11 @ 20:44:18
URL: http://troublemakersz.blogg.se/
Postat av: Meeli xD

Fin tattoo !!!

2010-03-11 @ 20:44:45
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0