Panik & äckliga kakor

Heej!

Idag när jag skulle tvätta min piercing eftersom jag tror jag råkat ut för en infkektion brukar tvätta varje dag, men inte alltid ta ut den (ögonbrynet). Kanske gjort det 10 gånger på 1 år haha. Men iallafall den är ganska så röd. så jag tog ut den tvättade ordentilgt och sen när jag skulle sätta dit den igen så är den lilla pluppen alltid ett helvette när man ska skruva på den!, men efter kanske 20 försök så gick det. Men om den inte blir bättre så tar jag ut den. Men det kommer kännas så tomt i ansiktet, eller alltså jag kan inte bestämma mig!!, så svårt! :(. Men jaja. Får ta extra mycket hand om den. Men alltså är det vanligt att det gör ont som i fucking helvete om någon råkar slå till den?, det har hänt ett par gånger att folk råkat röra den, eller nästan dra ut den >:/ och det gör ont som fan!. Är det normalt? haha, sitter och frågar er haha, men er som kanske har piercingar. Men samtidigt så vill jag ha fler hehe, i tungan och naveln. Men det får vänta tills 9:an hehe. Det känns endå överdrivet att ha nu får många. Men iallafall nu till något helt annat hehe bestämde med Anisa att shoppa efter skolan på måndag, Stephie kommer säkert också. Men iallafall sitter och har tvn på och lyssnar på musik. Men det är ju Earth hour idag :O eller Tilia sms det iallafall,jag vet inte. Men alla är ju inne på Facebook så?, jag vet inte ;). Jojuste idag så när vi handla så köpte jag ett paket med kakor/bakelse ush fyfan vad äckliga hahaha!...^^.  Men ska måla naglarna nu.

Kram!
Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

fin header :D



kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin? :D

2010-03-27 @ 23:19:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anisa

va du med på earth hour ? tackk <3

2010-03-27 @ 23:28:14
Postat av: Anisa

Nej =( jag glömde jag ville va md på det hhhaha =)

2010-03-28 @ 00:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0